Hei,
7- vuotiaan poikamme laskuun tipahti heti 3,99 euroa kun avasimme hänelle liittymän. Soitin tästä heti asiakaspalveluun, mutta he eivät kyenneet tekemään mitään vaan pyysivät odottamaan laskua, jossa erittely näkyy. Emme ole koskaan olleet missään yhteydessä kyseiseen yritykseen ja täten emme koe mitään velvollisuutta maksaa myöskään tuota summaa. Emme tiedä mikä tämä yritys on, emme ole saaneet sieltä koskaan mitään viestiä. Mitänkäs toimimme? Kun liittymän teidän kautta otimme luonnollisesti odotamme ettei siellä ole mitään edellisen omistajan kytkyjä.
Sivu 1 / 1
Moi magnar! Tässä tapauksessa olisi tosiaan parempi odotella laskun muodostumista, jolloin näemme tarkemmin mistä tässä on kyse. Ensisijaisesti ulkopuolisten palveluntarjoajien palveluista tulisi olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa, mutta toki voidaan katsoa asiaa täältäkin käsin.
Näin julkisen keskustelupalstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, mutta voitko laittaa viestiä vaikkapa Facebookissa tai Omien Sivujen kautta? Toki voit myös pirautella meille päin, kunhan lasku on muodostunut.
Näin julkisen keskustelupalstan kautta asiaa on melko hankala hoitaa, mutta voitko laittaa viestiä vaikkapa Facebookissa tai Omien Sivujen kautta? Toki voit myös pirautella meille päin, kunhan lasku on muodostunut.
Lasku on siis jo tullut ja otsikossa on nyt tämä teidän kauttanne laskuttavan yrityksen nimi. Minulla on mennyt huomattavasti aikaa tämän asian selvittelyyn ja toivon todella että asia saadaan ratkaistua nyt. Yritän asiaa myös selvitellä palvelun tuottajan kanssa, mutta sielläkin tuntuu asian ratkaisu hämmästyttävästi kestävän. Periaatteessa en aio nyt luovuttaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.