Skip to main content

Netti alhaalla, Thomson TG789vn ei yhdistä DHCP-palvelimeen

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 57 katselukertaa

Tänään aamusta kun tulin kotiin, Thomson näytti punaista valoa Internet-ledissä ja status näytti "Connecting to DHCP server..." eikä yhteys toiminut. Virrat pois, restarttia, nyt toimii vielä vähemmän. Broadband-valo vilkkuu ja admin-sivulla sanoo notta DSL connection down.

Teknisen tuen robottimies sanoo että yhteys toimii. Saanen olla eri mieltä.

3 kommenttia

  • June 27, 2012
Hei mropanen

Tarkistin yhteytesi tilan ja laite näkyy linjalla. Oletko kokeillut resetoida Thomsonia? Vilkkuuko Broadband valo kokoajan?

  • June 27, 2012
Joo, kokeilin sekä GUI:n kautta että fyysisestä napista resetoimista. Broadband-valo vilkkuu koko ajan.

Testasin myös vetää läppärin suoraan kiinni seinän ethernet-reikään, eikä saa sekään sieltä IP-osoitetta. En tosin tiedä pitäiskö saadakaan.

  • June 27, 2012
Hei mropanen

Broadband-valon pitäisi palaa tietenkin kiinteästi. Tämä kyllä viittaa siihen että jotain ongelmaa on. Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä meidän Vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tekemään asiasta palvelupyynnön. Näin ongelma saadaan ratkaistua helpoiten.