Tänään aamusta kun tulin kotiin, Thomson näytti punaista valoa Internet-ledissä ja status näytti "Connecting to DHCP server..." eikä yhteys toiminut. Virrat pois, restarttia, nyt toimii vielä vähemmän. Broadband-valo vilkkuu ja admin-sivulla sanoo notta DSL connection down.
Teknisen tuen robottimies sanoo että yhteys toimii. Saanen olla eri mieltä.
Netti alhaalla, Thomson TG789vn ei yhdistä DHCP-palvelimeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.