Elikkäs vika alkoi 1.7 klo 12.30 aika tarkalleen siitä jatkui seuraavaan aamuun jollain netti toimi pari tuntia sen jälkeen tähän hetkeen mennessä ei ole toiminut!
On tehty kaikki mahdollinen mitä on tehtävissä,
yhteys on ethernet joten modeemia ei tarvita, toki löytyy D-Linkin dir-855 wlan reititin läppäriä sekä pleikkaa varten.
Kokeiltu on läppärillä ilman reititintä eri johdoilla samoin pöytäkoneella, käynnistelty koneita uudelleen ajettu viantarkisrukset ym, joten vika ei ole tässä päässä vaan siellä teillä, niin ja laskut on maksettu aina suurinpiirtein heti kun sähköpostiin ovat tulleet.
Alkaa todella kypsyttää 5.päivä ilman nettiä, onko palvelu todella nykypäivänä tällä tasolla? luulisi että vähintään parissa päivässä selviäisi? Niin ja viankorjauspyyntöjä olen jättänyt pari netissä ja yhden ns puhuvalle päälle..
näyttäisi että teiltä ei saada yheyttä eikä näin ollen ip:tä.
Pikaista korjausta odotellen.... kiitos!
Sivu 1 / 1
Näyttää vahvasti siltä että tänäänkään ei korjausta nettiin tule, joten pääsee ruhtinaalliseen kuudenteen päivään ettei ole netti toiminut, koskaan aikaisemmin millään palveluntarjoajalla ole näin kauaa mennyt korjaamiseen saatika netti olisi ollut poikki yli kahta päivää.
Onhan asia toki niinkiin että ennätykset on tehty rikottaviksi, mutta rajansa kaikella.
Onhan asia toki niinkiin että ennätykset on tehty rikottaviksi, mutta rajansa kaikella.
Sama juttu täällä toimii vain illalla suunnilleen klo 21.00 jälkeen modeemissa ei aamu/päivällä näkyny online valo elikkä ei pitäisi modeemista olla kiinni.
Seitsemäs päivä ilman että netti toimii. Eilen tuli jopa ilmoitus asiasta, alueellinen ongelma on kyseessä, mutta mutta jos tämän vian piiriin kuuluu enemmänkin talouksia eikö vika kaikenjärjen mukaan olisi pitänyt ottaa tarkempaan syyniin nopeammin?
Olisiko tänään se päivä kun saadaan netti kuntoon vai pitääkö tässä odotella edelleen useampi päivä?
Kuusi päivää meni siihen että ylipäätään ilmoitetaan mitään, olkoonkin että oli viikonloppu välissä, silti tuntuu kohtuuttomalta.
On ymmärrettävää että tulee vikoja, ei siinä mitään, mutta on kohtuutonta olettaa että sitä vaan kiltisti odotellaan. Eikä asiasta ajoissa ilmoitella?!!
Olisiko tänään se päivä kun saadaan netti kuntoon vai pitääkö tässä odotella edelleen useampi päivä?
Kuusi päivää meni siihen että ylipäätään ilmoitetaan mitään, olkoonkin että oli viikonloppu välissä, silti tuntuu kohtuuttomalta.
On ymmärrettävää että tulee vikoja, ei siinä mitään, mutta on kohtuutonta olettaa että sitä vaan kiltisti odotellaan. Eikä asiasta ajoissa ilmoitella?!!
amorpher: Liittymääsi koskenut verkkovika korjattu tänään iltapäivällä. Korjaus kesti pitempään kuin yleensä. Pahoittelut verkkovian aiheuttamasta haitasta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Itsellä pätkiny miten millonkin. Toissapäivänä alotti taas pätkimisen ja oli pois netti ja palasi itestään. Nyt eilen lopetti netti kokonaan toimimisen 8.7.2010 n. klo:23.30 jälkeen. 2 erillä modeemilla kokeiltu ei pala adsl valo.
Toisen vikailmon tein tiistainako se nyt oli ja viesti tuli taas eilen että rekisteröity jne. Kiva olisi tosiaan tietää onko jotaki alueellisia häiriöitä ku ne tulee vasta sitten aina tietoon ku on korjattu. Nyt varmaan viikonlopun yli olla ilman nettiä. Täältä kaverilta tätäkin kirjoitan. Kait tästä jotaki hyvitystä tulee ?
Edit:
Varmaan tulee taas jotaki että ota yhteyttä johonki maksulliseen numeroon jne ja valita. Miksei voi automaagisesti vähentää seuraavasta laskusta niitä päiviä sitten ku ei ole toiminut ? Toisessa palvelussa ilmoitin toimimattomuudesta ja hyvityksesti sai 3 päivää lisää käyttöaikaa. Vaan sehän olisi jo asiakaspalvelua ?
Toisen vikailmon tein tiistainako se nyt oli ja viesti tuli taas eilen että rekisteröity jne. Kiva olisi tosiaan tietää onko jotaki alueellisia häiriöitä ku ne tulee vasta sitten aina tietoon ku on korjattu. Nyt varmaan viikonlopun yli olla ilman nettiä. Täältä kaverilta tätäkin kirjoitan. Kait tästä jotaki hyvitystä tulee ?
Edit:
Varmaan tulee taas jotaki että ota yhteyttä johonki maksulliseen numeroon jne ja valita. Miksei voi automaagisesti vähentää seuraavasta laskusta niitä päiviä sitten ku ei ole toiminut ? Toisessa palvelussa ilmoitin toimimattomuudesta ja hyvityksesti sai 3 päivää lisää käyttöaikaa. Vaan sehän olisi jo asiakaspalvelua ?
samaa paskaa se täälläkin on (uuraisilla)
eli välillä netti toimii normaalisti ja sitte taas alkaa hidastuun ja lopulta katkeaa. tätä samaa on jatkunu jo viimeset 4-5 päivää.
Redittiä]
nonii soneran tyypit sit viimeinki sai jotai tehtyä, netti toimii taas ilman pätkimistä ja hirveätä hidastelua.
mutta lataus/lähetys nopeudet on jotain ihan muuta mitä ne oli sillon ennen ongelmia
soneran nopeustesti ilmoittaa: lataus 3.54mb/s ja lähetys 0.48mb/s (8mb yhteydelle)
kun ennen tuota vikaa sekä korjausta lataus nopeus oli +6.9mb/s luokkaa
edittiä 2]
tänää soneran nopeustesti ilmoittaa seuraavaa
lataus 1.76mb/s ja lähetys 0.27mb/s
eli välillä netti toimii normaalisti ja sitte taas alkaa hidastuun ja lopulta katkeaa. tätä samaa on jatkunu jo viimeset 4-5 päivää.
Redittiä]
nonii soneran tyypit sit viimeinki sai jotai tehtyä, netti toimii taas ilman pätkimistä ja hirveätä hidastelua.
mutta lataus/lähetys nopeudet on jotain ihan muuta mitä ne oli sillon ennen ongelmia
soneran nopeustesti ilmoittaa: lataus 3.54mb/s ja lähetys 0.48mb/s (8mb yhteydelle)
kun ennen tuota vikaa sekä korjausta lataus nopeus oli +6.9mb/s luokkaa
edittiä 2]
tänää soneran nopeustesti ilmoittaa seuraavaa
lataus 1.76mb/s ja lähetys 0.27mb/s
7.7.2010 Katkesi lopullisesti täällä. Äärimmäisen ärsyttävää on joutua asiakaspalvelun kyykyttämäksi. Ei normi kuluttaja voi asialle mitään.
Miki08: Liittymästäsi on tällä hetkellä olemassa avoin vikailmoitus, joka on vielä selvityksessä. Ongelma on siirretty eilen 13.7.2010 aikan asentajan tutkintaan kentälle.
Hyvitysasiasta kannattaa tiedustella, kun ongelma on selvinnyt. Tällöin tiedetään tarkemmin, missä ongelma oli ollut ja kauanko ongelman selvitys oli kestänyt. Asiasta voi tällöin laittaa kyselyä asiakaspalveluumme, esimerkiksi Omien Sivujen Lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Hyvitysasiasta kannattaa tiedustella, kun ongelma on selvinnyt. Tällöin tiedetään tarkemmin, missä ongelma oli ollut ja kauanko ongelman selvitys oli kestänyt. Asiasta voi tällöin laittaa kyselyä asiakaspalveluumme, esimerkiksi Omien Sivujen Lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
jokinen ja absolutisti: Jos liitätte asiakasnumeronne keskustelupalstan profiilin tietoihin (Omat Asetukset -> Profiili) voin päästä tarkastelemaan miltä liittymänne tilanne näyttää tällä hetkellä puoleltamme ja pystyn antamaan asiaan kenties tarkempia neuvoja. Asiakasnumerotieto löytyy parhaiten laajakaistalaskun yläosasta.
Apua ongelmatilanteiisiin voi löytyä myös Ohjeet ja vinkit -sivullamme olevista ongelmatilanneohjeista. Viimekädessä, jos ohjeista ei ole apua ongelmatilanteisiin, asiasta kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Apua ongelmatilanteiisiin voi löytyä myös Ohjeet ja vinkit -sivullamme olevista ongelmatilanneohjeista. Viimekädessä, jos ohjeista ei ole apua ongelmatilanteisiin, asiasta kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.