Minulla oli netti pois n. viikon ajan. Liittymän omistaja vaihtui ja samalla paketti (sisältää uuden netin). Teiltä tuli viestiä eilen iltapäivästä,että uusi nettipaketti tulee käyttöön sammuta laitteesi. Sammutin ei toiminut. Tein saman koko illan aikana eikä toiminut. Aamulla tuli uusi viesti ,että nyt on vaihtunut liittymän omistaja. Olen sammuttanut puhlimen monta kertaa.... Mikä vialla ????
Sivu 1 / 1
Hei jullele!
Kun nettipaketti vaihtuu niin laite on hyvä käynnistää uudelleen. Lisäksi laite tarvitsee asetukset. Osaan puhelimista voi tilata asetukset tektiviestillä. Lumia- ja Android-laitteisiin on omat ohjeensa. Täältä löydät ohjeet: http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_internetasetukset Ohjeen alussa on tekstiviestiohje, ja sivun alalaidassa Lumia- ja Android-ohje. Lisäksi puhelimen asetuksissa pitää olla mobiilidata päällä.
Jos edellä mainituista ei ole apua, voisitko laittaa Soneran Omien Sivujen kautta yhteydenottopyyntö-lomakkeella vikailmoituksen?
Kun nettipaketti vaihtuu niin laite on hyvä käynnistää uudelleen. Lisäksi laite tarvitsee asetukset. Osaan puhelimista voi tilata asetukset tektiviestillä. Lumia- ja Android-laitteisiin on omat ohjeensa. Täältä löydät ohjeet: http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_internetasetukset Ohjeen alussa on tekstiviestiohje, ja sivun alalaidassa Lumia- ja Android-ohje. Lisäksi puhelimen asetuksissa pitää olla mobiilidata päällä.
Jos edellä mainituista ei ole apua, voisitko laittaa Soneran Omien Sivujen kautta yhteydenottopyyntö-lomakkeella vikailmoituksen?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.