Hei! Minulla on soneran mokkula ja kysyisin sen toiminnasta. Kun käytän nettiä niin meillä on jatkuvasti ongelmia, yhteys katkeaa tai netti ei pelaa. Edelliset kaksi päivää netti ei toiminut lainkaan. Yritin sitä myös viimeyönä, varmistaakseni ettei silloin ainakaan luulisi olevan ruuhkautumista verkossa. Asiakkaalla on mahdollisuus vaatia hyvistystä netistä mikä ei pelaa. Kuinka siis toimin?!
Sivu 1 / 1
Kannattaa ilmoittaa toimimattomasta Liikkuva laajakaista - liittymästä matkapuhelinpuolen Vikapalvelun numeroon 0206 90101. Asia lähtee etenemään sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.