Joo eli mahtaako vika olla keskuksessa kun välillä adsl valo sammuu / internet valo näyttää punasta. eli netti pätkii n. 5 min välein.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät käyttäjäprofiiliisi asiakasnumerosi, voin tarkistaa, että onko alueella verkkovikaa, joka aiheuttaa pätkimisongelman. Kannattaa myös tutustua Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme löytyviin ohjeisiin, joista löytyy usein ratkaisu pätkimisongelmiin.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Eli DSL valo palaa kyllä mutta tuo internet valo sammuilee, ensimmäinen katkos alkoi tänään 18:45 ja eilen samaan aikaan sen jälkeen toinen 19:00 ja siitä sitten n. 5-10 minuutein välein tuonne ilta 12:00 asti. Lisään tuon asikasnumeron mahdollisimman pian.
Joo eli sain laitettua tuon asiakasnumeron nyt voisitte tarkistaa onko kyseessä alueellinen ongelma.
pcversio: Näyttää, että liittymäsi alueella on aiemmin havaittu verkko-ongelmaa, joka liittyy todennäköisesti yhteytesi ongelmatilanteeseen.
Liittymästästäsi on tehtykin jo aiemmin vikailmoitus ja ongelma on vikapalvelumme selvityksessä tällä hetkellä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymästästäsi on tehtykin jo aiemmin vikailmoitus ja ongelma on vikapalvelumme selvityksessä tällä hetkellä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kauanko tuommoisessa vika korjauksessa voi mennä aikaa, ja oletteko siellä töissä vkl:in ?
Vikatilanteiden korjaus tapahtuu arkipäivisin, mutta ei viikonloppuisin tai pyhäpäivisin. Ongelmatilanteet pyritään korjaamaan niin nopeasti kuin mahdollista.
Liittymäsi vikailmoitus on tällä hetkellä yhä selvityksessä. Vikapalvelumme ilmoittaa sinulle, kun liittymän ongelmatilanne on selvitetty loppuun.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymäsi vikailmoitus on tällä hetkellä yhä selvityksessä. Vikapalvelumme ilmoittaa sinulle, kun liittymän ongelmatilanne on selvitetty loppuun.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.