Moikka... Nyt ollaan kolmatta päivää ilman nettiä ja kyselisin mitä voisin/te voisitte asialle tehdä? En ole varma jätimmekö häiriöilmoitusta ja onko se oikea tapa edes tällaisessä tilanteessa? Nettiä kokeiltu parilla modeemilla ja resetattu tuota teiltä ostettua useampaan kertaan...
Sivu 1 / 1
Hei Nuusku! Vikailmoitus on tullut perille ja se on juurikin oikea tapa tälläisessä tilanteessa. Vikapalvelumme ottaa sinuun yhteyttä heti, kun saavat asian käsittelyyn.
Moikka, nyt ollaan kohta oltu viikko ilman nettiä? Vikatiedotteesta ei ole kuulunut neljään päivään? Olisi mukavaa tietää mikä on vialla ja milloin vika on korjattu?
Hei Nuusku,
Viankorjaus on siirtynyt paikallisen operaattorin asentajalle, mutta ei ollut vielä tullut tarkempaa tietoa viasta. Mahdollisesti voi olla siis jotain isompaa vikaa, koska näinkin kauan mennyt jo. Mutta tarkemmin tiedämme, kunhan saamme lisää tietoa. Toivotaan että vika saadaan kuitenkin mahdollisimman pian nyt kuntoon.
Viankorjaus on siirtynyt paikallisen operaattorin asentajalle, mutta ei ollut vielä tullut tarkempaa tietoa viasta. Mahdollisesti voi olla siis jotain isompaa vikaa, koska näinkin kauan mennyt jo. Mutta tarkemmin tiedämme, kunhan saamme lisää tietoa. Toivotaan että vika saadaan kuitenkin mahdollisimman pian nyt kuntoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.