Skip to main content
Moi! Olen ottanut noin 3 viikkoa sitten laajakaista yhteyden teiltä. Kodin netti plus. Mutta onkohan nyt käynyt niin, että olen ottanutkin vahingossa väärän yhteyden, kun asun kaapelitaloudessa?
Katsoin kyllä tilaushetkellä että löytyykö teiltä kaapelilaajakaistaa erikseen, mutta ei ollut kun adsl..

Ja olen ostanut kaapelimodeemin ja reitittimen, mutta ei ole niillä toiminut, eilen kokeilin teiltä saaman neuvon mukaan telewell adsl modeemia jonka kytkin puhelinpistokkeeseen, mutta ei vaan toimi siltikään..

Missähän nyt on vika? Kiva maksaa turhaan tämän ekan kuukauden nettilasku, kun en ole koko nettiin edes päässyt. 😞

Voisitteko yrittää selvittää että missä nyt on vika?? Kiitos..
Hei LatvaP,

Olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään ongelmaa tarkemmin. Varmistathan että sinulla on tuo ADSL modeemi puhelinpistokkeeseen kytkettynä ja siinä on virta päällä. Jos asunnossa on useampi puhelinpistoke niin kannattaa testata kaikista niistä.

Vastaa