Skip to main content
Hei!

Netti ei toiminut muutamaan päivään ja kun yritän korjata eikä auttanut ja vianmääritys kertoo näin:
"Yhteys tukiaseman, reittimen tai kaapelimodeemin ja internetin välillä ei toimi".
Jos saisitte korjattua... Kiitos!
Viesti meni vahingossa liikkuvan nettiin eli tämä viesti kuuluu Kiinteä yhteys nettiin
Siis Windowssin vianmääritys antoi tämän virheilmoituksen...


Katso oletko saanut IP-osoiteen laitteellesi http://www5.sonera.fi/ohjeet/IP-osoite lisää tietoa..

Oletko käynnistänyt modeemisi uudelleen?

Jos oikeat IP-osoitteet (ei 169 alkuinen), niin kokeile pingausta http://www5.sonera.fi/ohjeet/Vasteajan_mittaus
Hei Jason38,

Tarkistelisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron, niin voimme yhteyttäsi tarkastella. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Asiakasnumeron löydät esim. viimeisimmästä laskustasi. Syötä numerot ilman välilyöntejä.
Hei!

Profiili päivitetty
Hei Jason38,

Antamasi asiakasnumeron perusteella löytyi ainoastaan yksi matkapuhelinliittymä. Oliko kyse mobiilinetin toimivuudesta?

Jos kyse oli kiinteästä nettiyhteydestä, niin tarkistatko tuon asiakasnumeron vielä viimeisimmältä laajakaistalaskulta.

Vastaa