Skip to main content
Meidän 100Mb kuituyhteys ei ilmeisesti toimi tällä hetkellä. En ole itse paikalla, mutta puoliso yrittää tehdä etätöitä kotoa. Selaimella ei pääse nettiin - mikään verkkosivu ei lataudu. Kokeiltu käynnistää reitittimet uudestaa, kokeiltu kahdella eri koneella sekä WLANissa että piuhalla ja lisäksi puhelimella WLANissa, mutta data ei liiku. Onko tiedossa jotain ongelmaa Tampereen alueella tai yleisemmin?
Hei supermurmeli

Tampereen alueella ei näyttäisi olevan mitään yleistä vikaa verkossa. Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymätunnuksen ilman väliviivaa (-) esim. 346123456 käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää!
Täällä on samalla alueella samanlaista ongelmaa. Kyseessä 10Mb valokuituyhteys, eikä netti ole toiminut koko päivänä.
Antti- kirjoitti:
Hei supermurmeli

Tampereen alueella ei näyttäisi olevan mitään yleistä vikaa verkossa. Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymätunnuksen ilman väliviivaa (-) esim. 346123456 käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää!


Nyt pitäisi olla liittymätunnus lisätty.
Hei Janhu10 ja supermurmeli

Vilkaisin liittymiänne ja kaikki näyttäisi toimivan normaalisti tällä hetkellä. Oletteko testanneet yhteyttä suoraan nousupistokkeesta asunnosta? Teillä kuitenkin molemmilla ilmeisesti on oma langaton reititin / tukiasema käytössä tällä hetkellä?
Netti alkoi toimimaan eilen illalla klo 17 jälkeen kun pakotin reitittimen uusimaan IP numeron. Sisäverkossa kaikki oli koko ajan kunnossa, mutta jostain syystä liikenne ei kulkenut sisäverkkoa edemmäs.

Nyt siis toimii.

Vastaa