Mulla ihan oikeesti palaa hihat tän soneran kanssa!!!! Tän yli 2kuukauden aikana toi paska ei oo toiminu, mä vaadin kohta rahat takas koska mä en tollasesta maksa mikä ei edes toimi!!!! netti toimii aina sen 10minuutti, seuraavat 15minuuttia odottelen koska _EI_TOIMI_ vaikka niin lukee ja näkyy että pitäisi toimia. Paskaa palvelua tämmönen, ensin sain rikkinäisen modeemin ja olin viikon ilman nettiä, sain uuden modeemiin mitä odotin vielä toisenkin viikon, ja tuokaan ei toimi. Kohta revin koko soneran sopimuksen jos ei ala toimimaan. Niin ja nytkin joudun jakamaan netin mun puhelimesta KOSKA EI TOIMI, olis kiva jos netti toimis edes sen viikon kunnolla eikä tarvii täällä pää punasena raivota ku laskujaki pitäis maksaa......!
Sivu 1 / 1
Moikka Milja123!
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan katsoa tätä kautta mikä siinä liittymässä on.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan katsoa tätä kautta mikä siinä liittymässä on.
mistähän mä sellasen asiakasnumeron löydän... en kyl sopimuksesta löydä asiakasnumeroa.........
Moro milja123!
Laskussa ainakin pitäisi lukea jos sopimuksessa ei lue.
Laskussa ainakin pitäisi lukea jos sopimuksessa ei lue.
En löydä yhtäkään laskua, oon varmaan heittäny ne pois...
Moro milja123!
Ok. Kannattaa sitten olla yhteydessä vikapalveluun niin he voivat katsoa mikä yhteyttä vaivaa. Vikapalveluun saat yhteyden joko soittamalla 020690101 tai voit laittaa viestiä sonera.fi omien sivujen kautta.
Ok. Kannattaa sitten olla yhteydessä vikapalveluun niin he voivat katsoa mikä yhteyttä vaivaa. Vikapalveluun saat yhteyden joko soittamalla 020690101 tai voit laittaa viestiä sonera.fi omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.