netti ei toimi
torstaista asti on nettini ollut poikki. kun avaan netti-ikkunan niin tulee ilmoitus dsl-virheestä ja että reititin ei toimi. olen bootannut omat laitteeni ja resetoinut modeemin ja kokeillut yhteyttä langattomasti ja piuhalla. dsl-valo vilkkuu modeemissa. voipiko tälle tehdä jotain?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.