Tein vikailmoituksen Soneran netistä, koska se lakkasi viime lauantaina toimimasta. Tänään tuli viesti, että liittymä on korjattu!? Vaikka netti ei edelleen toimi, koska adsl ja internet valot eivät pala. Tein vikailmoituksen sen takia, että voisin purkaa sopimuksen, koska olen tapellut netin kanssa ennenkin. Laajaskaista ei vaan toimi kunnolla minun kämpässä. Mihin voin tehdä reklamaation, kun vikailmoituksesta ei ollut hyötyä?
Sivu 1 / 1
Voit kirjoittaa reklamaation Asiakaspalveluun käytämällä palvelupyyntölomaketta.
En tiedä mistä liittymästä on kyse ja mitä on tätä ennen tapahtunut, mutta jos laajakaistaliittymän vika on verkon puolella, niin vika pyritään ensin korjaamaan ja ellei se onnistu, vasta sitten otetaan määräaikaisen sopimuksen purku käsittelyyn.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
En tiedä mistä liittymästä on kyse ja mitä on tätä ennen tapahtunut, mutta jos laajakaistaliittymän vika on verkon puolella, niin vika pyritään ensin korjaamaan ja ellei se onnistu, vasta sitten otetaan määräaikaisen sopimuksen purku käsittelyyn.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.