Elikkäs tässä nyt kuukausi takaperin vaihtui 8meganen netti uuteen 100/10megaseen vdsl2 tekniikan nettiin. Noh se toimi viikon ja yhtäkkiä poikki. Soitin jo tuonne vikapalveluun ja sieltä sanoivat että netti tulee pistokeeseen asti. Mutta tuo thomsonin tg789vn on eri mieltä sanoopi että
You have no internet services configured. You won't be able to connect to the internet. Että mitäs tässä nyt pitäisi sitten tehdä?
netti ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.