Skip to main content

netti ei toimi

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Elikkäs tässä nyt kuukausi takaperin vaihtui 8meganen netti uuteen 100/10megaseen vdsl2 tekniikan nettiin. Noh se toimi viikon ja yhtäkkiä poikki. Soitin jo tuonne vikapalveluun ja sieltä sanoivat että netti tulee pistokeeseen asti. Mutta tuo thomsonin tg789vn on eri mieltä sanoopi että
You have no internet services configured. You won't be able to connect to the internet. Että mitäs tässä nyt pitäisi sitten tehdä?

3 kommenttia

  • October 17, 2011
julehtel kirjoitti:
Elikkäs tässä nyt kuukausi takaperin vaihtui 8meganen netti uuteen 100/10megaseen vdsl2 tekniikan nettiin. Noh se toimi viikon ja yhtäkkiä poikki. Soitin jo tuonne vikapalveluun ja sieltä sanoivat että netti tulee pistokeeseen asti. Mutta tuo thomsonin tg789vn on eri mieltä sanoopi että
You have no internet services configured. You won't be able to connect to the internet. Että mitäs tässä nyt pitäisi sitten tehdä?

Kokeileppa resetoida se modeemi. Ihmettelin eilen monta tuntia, kun netti ei toiminut ja mihinkään ei tullut vastaavia ilmoituksia. päädyin sitten kokeilemaan vanhaa modeemia, joka yllättäen toimikin. Sitten päätin kokeilla resetoida Thomsonin, jonka jälkeen sekin rupesi pelittämään.

  • October 17, 2011
On koitettu resetoida ei ollut vaikutusta.

  • October 18, 2011
Mikäli modeemin resettikään ei auta, kannattaa ongelmasta tehdä vikailmoitus. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).