Katkaisin eilen vahingossa Cisco EPC3825 modeemista virran jonka jälkeen modeemi ei ole enää pystynyt yhdistämään nettiin. Up/Downstream valot vilkkuvat mutta online valo palaa. Modeemi myös resetoituu itseksiään vähän väliä kun kaapelijohto on siinä kiinni.
Olen kokeillut kaikki mahdolliset toimenpiteet vian selvittämisesksi (myös tehdasasetuksille resetointi), mutta mikään ei näytä auttavana, joten mikähän avuksi?
Sivu 1 / 1
Saako koneesi yhteyttä Ciscon kaapelimodeemiin ollenkaan? Eli oikeat IP-osoittet....
Kun kaapelijohto ei ole kytkettynä modeemiin, niin pystyn yhdistämään koneella siihen. Jos kaapelijohto on taas kiinni modeemissa, niin pystyn yhdistämään modeemiin vain herkellisesti ennen kuin se resetoituu.
Moi Mawjut,
Tännekkin päin näyttäisi ettei modeemi ole saanut yhteyttä nyt ollenkaan. Toimiiko Kaapeli-TV normaalisti? Tein juuri äsken uudelleenvaltuutuksen modeemille joten seuraa lähteekö yhteys toimimaan. Jos yhteys ei lähde toimimaan tai Kaapeli-TV ei myöskään toimi ollenkaan, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan vikapalveluun vikailmoituksen tekoa varten. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Tännekkin päin näyttäisi ettei modeemi ole saanut yhteyttä nyt ollenkaan. Toimiiko Kaapeli-TV normaalisti? Tein juuri äsken uudelleenvaltuutuksen modeemille joten seuraa lähteekö yhteys toimimaan. Jos yhteys ei lähde toimimaan tai Kaapeli-TV ei myöskään toimi ollenkaan, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan vikapalveluun vikailmoituksen tekoa varten. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Kaapeli-TV:ssä ei ole ollut mitään ongelmaa. Uudelleenvaltuutus näköjään korjasi asian ja netti toimii nyt. Kiitoksia!
Hei Mawjut,
Eipä kestä! Pääasia että yhteys toimii taas normaalisti Mukavaa viikonloppua!
Eipä kestä! Pääasia että yhteys toimii taas normaalisti Mukavaa viikonloppua!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.