16.6.10 alkaen nettiyhteys ei ole toiminut.
Laitteeni on Fujitzu Siemens Amilo Li 1718. Laitteen olen hankkinut 12/2008. Kaiken aikaa on yhteyshäiriöitä ollut, mutta nyt internetyhteys ei toimi lainkaan.
Modeemi Zyxel: Valo palaa: "Power", "Wlan", "DSL" ja äärimmäinen valo oikealla "Internet"
ADT: valo palaa
Olen kahteen otteeseen ottanut piuhat irti ja laittanut ne takaisin - ei tulosta. Aamulla otin jälleen piuhat irti seinästä.
Avustajaa olen käyttänyt myös kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla lopulta vastaus on ollut: "Ei voi auttaa"
Kirjoitan nyt tätä työpaikallani ja nyt olen kahtena iltana yrittänyt korjata tilannetta siinä onnistumatta.
Pyydän ystävällisesti apuja ongelmaani!
t. Arjahelina
Sivu 1 / 1
Löydät ohjeita yhteysongelmaan Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme. Jos niistä ei ole apua, toisella modeemilla testaus on suotavaa. Yleensä, jos adsl/dsl-valo modeemissa palaa, on yhteys kunnossa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vika jatkuu, kuten 18.6 kirjoitin. Ei minulla ole mitään mahdollisuutta kokeilla toista moneemia???
Ohjeet ja vinkit olen käynyt läpi 2-3 kertaa ja kokeillut kaiken mahdollisen.
Internet Avustaja ilmoittaa: Sovittimen asetukset OK. Mutta yhteys langattomaan verkkon X (=punainen ruksi)
Verkkosovittemella: Atheros AR 5007EG Wireless Network Adapter on vaikeuksia kommunikoida valitsemasi verkon kanssa.
Marras -joulukuussa kone oli rikki yli kuukauden ja huolto auttoi, on toiminut 16.6.asti. Maksan nykyisin 69,68e/kk!!!! Enkä saanut mitään hyvitysta viimeksi koneen ollessa huollossa, silloin oli takuu voimassa.
Pyydän ystävällisesti syventymään näihin asioihini.
Arjahelina
Ohjeet ja vinkit olen käynyt läpi 2-3 kertaa ja kokeillut kaiken mahdollisen.
Internet Avustaja ilmoittaa: Sovittimen asetukset OK. Mutta yhteys langattomaan verkkon X (=punainen ruksi)
Verkkosovittemella: Atheros AR 5007EG Wireless Network Adapter on vaikeuksia kommunikoida valitsemasi verkon kanssa.
Marras -joulukuussa kone oli rikki yli kuukauden ja huolto auttoi, on toiminut 16.6.asti. Maksan nykyisin 69,68e/kk!!!! Enkä saanut mitään hyvitysta viimeksi koneen ollessa huollossa, silloin oli takuu voimassa.
Pyydän ystävällisesti syventymään näihin asioihini.
Arjahelina
Toisella modeemilla testaaminen on tärkeää siksi, että jos liittymästä tehdään vikailmoitus ja lähetämme asentajan paikalle joka rajaa vian omiin laitteisiisi, veloitetaan käynnistä 99 euroa. Tietenkään ongelma ei välttämättä ole omissa laitteissasi, vaan se voi myös olla verkon puolella. Usein vian rajaaminen kuitenkin on hankalaa ilman asentajakäyntiä. Voit halutessasi jättää vikailmoituksen joko Omien sivujen vikalomakkeella tai soittamalla vikapalvelunumeroomme 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.