16.6.10 alkaen nettiyhteys ei ole toiminut.
Laitteeni on Fujitzu Siemens Amilo Li 1718. Laitteen olen hankkinut 12/2008. Kaiken aikaa on yhteyshäiriöitä ollut, mutta nyt internetyhteys ei toimi lainkaan.
Modeemi Zyxel: Valo palaa: "Power", "Wlan", "DSL" ja äärimmäinen valo oikealla "Internet"
ADT: valo palaa
Olen kahteen otteeseen ottanut piuhat irti ja laittanut ne takaisin - ei tulosta. Aamulla otin jälleen piuhat irti seinästä.
Avustajaa olen käyttänyt myös kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla lopulta vastaus on ollut: "Ei voi auttaa"
Kirjoitan nyt tätä työpaikallani ja nyt olen kahtena iltana yrittänyt korjata tilannetta siinä onnistumatta.
Pyydän ystävällisesti apuja ongelmaani!
t. Arjahelina
Netti ei toimi ollenkaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.