Skip to main content
Moro!

Netti ei siis toimi puhelimessa. Asetukset on koitettu monta kertaa asentaa uudestaan yms kaikki on oikein, mutta netti ei vain lähde toimimaan. Liittymä on mummuni nimissä ja liittymätyyppi on Sonera Sopiva Super. Puhelimena on Samsung Galaxy S3 4G joka ei sisälly liittymään eli on ostettu erikseen eri paikasta.

Kiva olisi saada netti toimimaan!
Hei Niksuu! Pystytkö testaamaan sim-korttia jollain toisella puhelimella? Näin saataisiin selville onko vika puhelimessa vai kortissa/liittymässä. Lisäätkö myös asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan onko liittymässä kaikki kunnossa.
Juu, unohtuiki mainita että on siis kokeiltu useallakin eri puhelimella, joten uskon että vika on liittymässä. Soitot, viestit yms kyllä toimii normaalisti mutta nettiyhteys ei. 😕 Ja asiakasnumeroa en löytänyt mistään, ilmeisesti laskussa(?) ja kun liittymä ei ole omissa nimissäni niin ei ole laskua 😕
Voit myös laittaa liittymänumeron asiakasnumeron tilalle ilman välilyöntejä esim. 0401234567.
Noniin, nyt on numero siinä 🙂
Hei Niksuu- !

Liittymäsi datapalvelu on nyt päivitetty keskuksesta, eli käytä puhelin virrattomana ja testaile. Palaa asiaan, jos ongelma vielä jatkuu. Mutta nyt näyttäisi, että täällä olisi kaikki niinkuin pitää. 🙂

Vastaa