Moi Sonera.
DNA:lta saa liittymään 512kb/s (1Gt etuoikeutettua, sen jälkeen muun liikenteen mukaan) dataliittymän hintaan 1€/kk - tosin rajoitetun ajan.
Mitähän vastaavaa Soneralla olisi?
40 Mt täydellä nopeudella ja sitten 64kb/s - 3,93€/kk
300 Mt täydellä nopeudella ja sitten 64kb/s - 6,96€/kk
Tele Finland: max 384kb/s rajattomasti - 4,90€/kk (tarjous)
Onko tässä nyt ihan oikeasti mitään järkeä?
Netti ja millä hinnalla?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.