Skip to main content

Netti ja millä hinnalla?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Moi Sonera.

DNA:lta saa liittymään 512kb/s (1Gt etuoikeutettua, sen jälkeen muun liikenteen mukaan) dataliittymän hintaan 1€/kk - tosin rajoitetun ajan.

Mitähän vastaavaa Soneralla olisi?
40 Mt täydellä nopeudella ja sitten 64kb/s - 3,93€/kk
300 Mt täydellä nopeudella ja sitten 64kb/s - 6,96€/kk
Tele Finland: max 384kb/s rajattomasti - 4,90€/kk (tarjous)

Onko tässä nyt ihan oikeasti mitään järkeä?

1 kommentti

  • July 12, 2011
Itse itselleni vastaten: työmaalta alkuiltapäivästä 4,5Mbps (oho), kotoa iltapäivällä 1,8Mbps.
Ping on hitaampi, mutta kai näistä voi maksaa ;) Katsotaan se oikea koko sitten käytön mukaan.

Euron juustoa voi sitten käyttää maalla "mokkulana".

Mukavaa kesää kaikille,
t. Kimmo:)