Netti ja TV eivät toimi reitittimen kautta
Samaa ongelmaa näkyy olleen muillakin Thompsonin reitittimen kanssa, mutta en osaa annettujen ohjeiden perusteella toimia. Siis ongelmana on se että extra toimii suoraan seinästä, mutta kun väliin (tai huoneistojakamolle) liittää reitittimen, niin koneen mukaan verkkoyhteys on kytketty, mutta netti ei aukea. TV ei myöskään toimi reitittimen kautta. Ilman sitä päästää sentään kirjautumissivulle asti, johon toiminta töksähtää: "valmistellaan kirjautumista, odota hetki". Nyt kun täällä on muissa ketjuissa jo neuvottu mitä pitää toimia, niin vielä tampiolle ohjeet: MITEN tuo kaikki tehdään.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.