hei kaikille.
ongelmani on vallan suuri, toivon että Soneran henkilökunta vastaa numeroittain.
1. Joskus kun olen tietokoneessa, katoaa netti. Käyn ADSL purkin luona, siellä ei pala ADSL valo ja/tai vilkkuu. Tämä ei ole siis minun vika, varmaan teidän?
2. Viime aikoina minulla on huonosti toiminut netti. Menen johonkin sivuun, lataa lataa lataa... ja tulee sivusto x vastaa liian hitaasti tai pääsen sivustolle, mutta näkyy valkoista, tämäkin on teidän vika?
3. Olin kerran sammuttanut ADSL, käynnistin uudelleen, kesti 5 min että ADSL löysi netin. Tämäkin on teidän vika?
4. Minulla on vissiin 2 vuoden sopimus. Voinko irtisanoa tämän liittymän jos meno jatkuu?
5. Asun turussa, jos auttaa ongelmien selvityksessä.
netti jotka pätkii jatkuvasti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.