Nyt on jo kolme viikkoa ollut sellaista että netti katkee 10-50min välein muutaman kymmenisen sekunnin ajaksi. Tämä on varsin veemäistä, kun yrittää kattoa esimerkiksi koti-tv palvelun kautta jääkiekkoa, saatika sitten jos pelaa jotain netissä.
Olen kokeillut vaikka mitä, pitää modeemia kiinni vähän aikaa ja vähän pitemmänkin aikaa, koittanut vianmääritystä tehdä windowsissa, asentaa uusia ajureita jne. Mikään ei vaan poista tätä ongelmaa, joten vika on teidän päässä.
Ennen nykyistä tökkimistä netti toimi hyvin 2viikkoa jota ennen oli pari viikkoa tätä samankaltaista tökkimistä.
Netti katkeilee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.