Kesästä lähtien wlan on alkanut pätkimään. Joskus menee koko päivä pätkimättä, mutta useimmiten katkeaa vähintään kerran päivässä. Olen käynnistänyt modeemin uudelleen vähintään kerran viikossa, ei vaikutusta kaatuiluun.
Modeemi on muutaman vuoden vanha Thomsonin TCW710. Kämpässä on vain 1 kaapelipistoke, joten tv ja modeemi tulee jaettuna samasta reiästä. 2 läppäriä ja PS3 käytössä.
Nopeustestit antaa oikeita nopeuksia, eli siis toimii muuten suhteellisen hyvin, mutta pätkii liian usein.
A
Hei Galutin,
jos nettisi pätkii, niin kannattaa olla yhteydessä Vikapalveluumme.
Sonera Laajakaista Kaapeli -ohjesivustolta löytyy joitain vinkkejä, mitä voisit koittaa.
Oletko testannut yhteyttä ilman haaroitinkappaletta. Tämä kannattaa tehdä ja jos ilman haaroitinta toimii hyvin, niin uusia haaroitinkappale.
Vikapalvelumme palvelee numerossa 020 690101 (mpm/pvm) ma-pe 8-20 ja lauantaisin 9-16:30.
jos nettisi pätkii, niin kannattaa olla yhteydessä Vikapalveluumme.
Sonera Laajakaista Kaapeli -ohjesivustolta löytyy joitain vinkkejä, mitä voisit koittaa.
Oletko testannut yhteyttä ilman haaroitinkappaletta. Tämä kannattaa tehdä ja jos ilman haaroitinta toimii hyvin, niin uusia haaroitinkappale.
Vikapalvelumme palvelee numerossa 020 690101 (mpm/pvm) ma-pe 8-20 ja lauantaisin 9-16:30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.