Skip to main content

Netti katkeilee

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!
Netti katkeilee aika säännöllisesti pitkin päivää ja se on jatkunut koko tilauksenajan.. Modeemina Cisco EPC3825. Löysin aikaisemmista keskusteluista(viewtopic.php?f=53&t=12433), että firmwaren päivitys voisi auttaa ongelmaan. Kuinka voin suorittaa päivityksen? Vai olisiko jotain muuta ohjetta tai ratkaisua ongelmaan?

3 kommenttia

  • October 2, 2013
Hei Polle,

Laitoin modeemillesi päivityksen tulemaan. Päivityksen jälkeen kannattaa kytkeä modeemin palomuuri pois päältä.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu tämän jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • October 2, 2013
Jes! Kiitos. Tuleeko päivitys verkon kautta ja tapahtuuko se automaattisesti vai miten?

  • October 3, 2013
Hei Polle,

Päivitys tulee verkon yli ja se asentuu modeemille automaattisesti. Päivityksen pitäisi olla jo modeemiin asentunut siis.