Hei,
Tänään n. klo 10 netti katkesi eikä toimi edelleenkään. Olen tarkistanut kaikki johdot, käynnistänyt uudelleen sekä koneen, että modeemin, mutta ei auttanut mitään. Modeemissa palaa kaksi valoa: "power" ja "receive", vilkkuvat "pc/activity" ja "send", "online" on sammutettu.
Olisiko mahdollista tarkista yhteyteni, koska vika on ilmeisesti juuri yhteydessä.
Kiitos
Sivu 1 / 1
Ainakin tällä hetkellä yhteytesi näyttäisi toimivan normaalisti. Mikäli yhteydessäsi edelleen kuitenkin on ongelmia, löydät tähän ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme. Jos ohjeista ei ole apua, voit jättää liittymästäsi vikailmoituksen esimerkiksi Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.