Kesken surffailun ADSL- ja RDY-valo alkoivat vilkkua?.. ollut katki 20.12. alkaen?
muuten kaikki asetukset on kunnossa. Toiminut moitteettomasti tähän asti.. vinkkejä? kummassa päässä vika?
Netti katkesi yhtäkkiä, A-link RR44e / extra 24M/2M
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.