Kesken surffailun ADSL- ja RDY-valo alkoivat vilkkua?.. ollut katki 20.12. alkaen?
muuten kaikki asetukset on kunnossa. Toiminut moitteettomasti tähän asti.. vinkkejä? kummassa päässä vika?
Sivu 1 / 1
Ongelma on joko modeemissa, puhelinjohdossa tai verkossa.
Kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet. Jos yhteys ei lähde ohjeiden avulla toimimaan, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalveluun, numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet. Jos yhteys ei lähde ohjeiden avulla toimimaan, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalveluun, numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.