Skip to main content

Netti/KotiTV

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulla on sellainen ongelma kun Sonera Laajakaista on talon (omakotitalo) omistajan (en minä) nimissä ja meillä on Sonera KotiTV palvelu. Ongelma on se että laajakaistan omistaja on antanut Soneralta tulleen digiboksin pois koska hän ei sitä tarvitse ja nyt minulla olisi siihen tarvetta koska haluaisin UrhoTV-Totalin. Eli onko mahdollista saada tilattua pelkästään digiboksi+UrhoTV Total siten että lasku UrhoTV Totalista tulisi minulle eikä laajakaistan haltijalle vaikka onkin yhteinen netti jonka laajakaistan omistaja maksaa. Asumme kaksikerroksisessa talossa, nettipiuha tulee alakerran modeemista yläkertaan.

1 kommentti

  • August 9, 2011
Hei, jo olemassa olevaan KotiTv palveluun on toki mahdollista saada digiboksin uudelleenlähetys, jos edellinen digiboksi on palautettu tukkuumme. KotiTv digiboksi on Soneran omaisuutta, joten oletan, että mainitsemasi digiboksin pois antaminen tarkoittaa palautusta tukkuun. Jos tulette liittymän omistajan kanssa tulokseen, että digiboksi ja mahdolliset kanavapaketit tilataan uudelleen, olisi omistajan oltava yhteydessä Asiakaspalveluumme. Jaettu lasku ei ole kuluttaja-asiakkaille mahdollista, joten sinun tulisi sopia maksuista liittymän omistajan kanssa.