Morjens elikkä mul on ollu ongelmia netin pätkimisen kanssa jo vähän aikaa... kaikkea olen koittanu mut ei näytä auttavan... elikkä voiko se enää johtua musta jos esim lähes joka päivä netti kaatuu aineki kerra - 10000kertaa riippuen päivistä, esim lauantaina ehkä max 2kertaa kaatuu ja maanantaisi kaatuu jopa 3kertaa 30minuutissa!?! sekä klo 20:00-23:00 kaatuilee useimmiten yleensä
ainiin ja 00:00 jälkee eli yöl netti toimii moitteettomastii
Netti pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.