Morjens elikkä mul on ollu ongelmia netin pätkimisen kanssa jo vähän aikaa... kaikkea olen koittanu mut ei näytä auttavan... elikkä voiko se enää johtua musta jos esim lähes joka päivä netti kaatuu aineki kerra - 10000kertaa riippuen päivistä, esim lauantaina ehkä max 2kertaa kaatuu ja maanantaisi kaatuu jopa 3kertaa 30minuutissa!?! sekä klo 20:00-23:00 kaatuilee useimmiten yleensä
ainiin ja 00:00 jälkee eli yöl netti toimii moitteettomastii
Sivu 1 / 1
Samanlaista ongelmaa täälläkin, liekö sitten syy Soneran päässä.
Kerrotteko vielä lisätietona minkä tyyppisistä Sonera Laajakaista -liittymistämme on kyse? Näillä tiedoin voimme antaa asiaan tarkempia ohjeita.
Kannattaa käydä vielä läpi Ohjeet ja vinkit -sivuillamme kyseisen liittymän ongelmatilanteisiin annetut neuvot. Jos ongelma kuitenkin jatkuu, kannattaa asiasta tehdä vikailmoitus vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa käydä vielä läpi Ohjeet ja vinkit -sivuillamme kyseisen liittymän ongelmatilanteisiin annetut neuvot. Jos ongelma kuitenkin jatkuu, kannattaa asiasta tehdä vikailmoitus vikapalveluumme.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
soneran laajakaista 8/1mbit ja on kokeiltu buffalon seka toisel boxil. pätkii sekä täl pöytäkoneella että kannettavilla
8/1 Mbit täällä myös, ja nettiyhteys pätkii itseään poikki modeemista asti (Telewell EA510v3)
Oireet alkoivat PS3:n liittyessä linjaan (langattomasti). Aiheesta jo kirjoittelin ja ajattelin tähän linkittää referenssiksi: viewtopic.php?f=53&t=1600
Jotenkin tuntuu että kyseessä voisi olla langattoman verkon ylikuormitus. Elikkäs jos muilla on langattomia linjassa kiinni niin kokeilkaas ilman niitä, pelkillä langassa olevilla koneilla.
Itse menin jo erillisen WLAN-purkin ostamaan, jos se auttaisi asiaan.
Huom. Jos yöllä toimii paremmin niin voihan olla, että vaikka sinulla ei olisikaan langattomia niin paljon, niin voi olla että naapurit lainailevat verkkoa päivisin. Langattoman suojaus siis kuntoon, mikäli sellainen on käytössä.
Oireet alkoivat PS3:n liittyessä linjaan (langattomasti). Aiheesta jo kirjoittelin ja ajattelin tähän linkittää referenssiksi: viewtopic.php?f=53&t=1600
Jotenkin tuntuu että kyseessä voisi olla langattoman verkon ylikuormitus. Elikkäs jos muilla on langattomia linjassa kiinni niin kokeilkaas ilman niitä, pelkillä langassa olevilla koneilla.
Itse menin jo erillisen WLAN-purkin ostamaan, jos se auttaisi asiaan.
Huom. Jos yöllä toimii paremmin niin voihan olla, että vaikka sinulla ei olisikaan langattomia niin paljon, niin voi olla että naapurit lainailevat verkkoa päivisin. Langattoman suojaus siis kuntoon, mikäli sellainen on käytössä.
kokeiltu eri boxeil ja ei ollu siis vaikutusta etta onko wlan vai ei... ja siis mun netin pätkäsy on et modeemi sammuu 30sec ajaksi ja restarttaa ja toimii taas kunnes pätkäsee uudestaan.... riippuen päivästä..
Jos yhteys pätkii muillakin testaamillasi modeemeilla, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.