onko jämsässä jotain huoltotöitä kun netti pätkii n. 10krt 30min sisällä?alkaa pikkusen ketuttaan maksaa joka kuu avaus,sulkemis,toimitus ym. ylimääräisiä laskuja kun nettikään ei toimi päivää kunnolla.ja ei ole modeemissa vika kun on niitä vaihdeltu ja naapuri talossa kyllä toimii netti kun on toinen palveluntarjoaja.ei ainakaan ollut ilmoitusta mistään että olisi syytä katkoa linjaa.
E:taas netti pätkii n. minuutin välein.mukavaa kun telkkaria ei voi katsoa kun soneran tv paketti. 19.00- alkoi piätkintä
netti pätkii 6.4 klo 13.00-
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.