Skip to main content
Onkohan Soneran päässä jotain ongelmia kaapeliyhteyksissä Imatran seudulla kun netti pätkii vähän väliä? Resetoinnit ynnä muut tehty, joten laitteissa ei pitäisi olla vikaa.

Ps. Elisa adsl pätki noin viiden (5) vuoden aikana ehkä kolme (3) kertaa muutamia tunteja kerrallaan, eli toimi todella hyvin. Tämä Sonera Laajakaista Extra on nyt noin kolmen (3) viikon aikana toiminut välillä viikon putkeen melkein temppuilematta.
Mikäli ongelma jatkuu, ja olet testannut laitteistosi toimivuuden, voit lähettää ongelmasta Soneran Vikapalveluun 'Internetliittymän Ongelmatilanne' lomakkeen. Voit ottaa Vikapalveluun yhteyttä myös soittamalla, puh. 0206 90101 (mpm/pvm). Ma–pe 8–20 ja
la 9–16.30.

Lomakkeen löydät Soneran Omilta Sivuilta. Kerro lomakkeelle laitteistosi tiedot sekä ongelman kuvaus ja liitä mukaan myös yhteyspuhelinnumerosi.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Tervehdys!!!

samaisesta syystä valitin, että netti päykii... 28.7 automaatin kanssa juttelin ja tämä maatti sanoi, että häiriötä on. No hyvä niin että häiriö todettiin ja luvattiin korjata se.. tai vastaavaa... sitten alkoi tekstiviestejä tulemaan ja siellä luvattiin korjata mahdollinen vika kahden arkipäivän kuluessa.
Seuraavana päivänä tuli viesti että vika on korjattu... Loistavaa....
olin positiivisesti yllättynyt, jotta tämä hoitui näin nopeasti.

Mutta se mikä minua jäi askarruttamaan on se, että mitä ihmettä siellä sitten oikein korjattiin ??????

Olisipa kiva tietää mitä tapahtui?

terveisin
Mika, Askola
mikma kirjoitti:
Tervehdys!!!

samaisesta syystä valitin, että netti päykii... 28.7 automaatin kanssa juttelin ja tämä maatti sanoi, että häiriötä on. No hyvä niin että häiriö todettiin ja luvattiin korjata se.. tai vastaavaa... sitten alkoi tekstiviestejä tulemaan ja siellä luvattiin korjata mahdollinen vika kahden arkipäivän kuluessa.
Seuraavana päivänä tuli viesti että vika on korjattu... Loistavaa....
olin positiivisesti yllättynyt, jotta tämä hoitui näin nopeasti.

Mutta se mikä minua jäi askarruttamaan on se, että mitä ihmettä siellä sitten oikein korjattiin ??????

Olisipa kiva tietää mitä tapahtui?

terveisin
Mika, Askola



Viestisi tietojen perusteella ei pysty päättelemään tarkkaan, mistä häiriötilanteesta on ollut kyse, mutta kyse on joka tapauksessa ollut jonkinlaisesta verkkomme puolelle olleesta häiriötilanteesta, joka on vaikuttanut liittymääsi.

Vianrajausautomaattimme tarkistaa soiton yhteydessä, onko liittymän alueella jo aiemmin havaittua verkko-ongelmaa. Jos yleistä ongelmatilannetta on havaittu, asiasta on mahdollista jättää vikailmoitus, jolloin asiakas saa tekstiviestillä tiedon, kun yleinen häiriötilanne on korjattu.

Korjaus-ilmoituksessa, ei ole yleensä mainittu vian tarkkaa syytä verkkomme puolella vaan toiminteen tarkoituksena on, että asiakas saa selkeän tiedon, milloin verkkomme puolelella on olemassa oleva häiriötilanne ja milloin kyseinen häiriö on korjattu. Näin ongelmaa ei tarvitse etsiä turhaan omasta laiteympäristöstään.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa