Skip to main content
joo elikkäs olisi kiva jos sais jonku selon tohon pätkimiseen ku sitä on jo kestäny aika kauan.
modeemi on D-Link go-dsl-n150
Hei Samisor,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa liittymäsi tilannetta.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäsin asiakasnumeron
Lisätäkseni tähän vielä että ongelma on jatkunut jo aika kauan ja on kokeiltu muita modeemeja mut kaikissa sama juttu
Hei Samisor,

Liittymän arvot olivat hieman heikot. Teimme yhteyteen hieman säätöä ja yhteyden arvot paranivat ja tällä hetkellä näyttävät hyviltä.

Kokeile toimiiko yhteys nyt yhtään paremmin.

Jos ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Joo netti pätkäs eilen illalla joku 5 kertaa joka tosin oli vähemmin kuin normaalisti. kattoo viel tän illan et pätkiikö vielä
Hei Samisor,

Tällä hetkellä yhteys näyttää oleen ylhäällä 13 tuntia putkeen. Jos yhteys vielä katkeilee, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin saadaan ongelmaa selviteltyä hieman tarkemmin.
Täällä ilmennyt samaa ongelmaa myös jo jonkin aikaa, voisiko liittymän tilannetta tarkistaa ? asiakasnumero löytyy tiedoista
Hei FrozenAngel,

Mikäli yhteys vielä pätkii, niin suosittelen varmistamaan että vika ei johtu modeemista tai puhelinkaapelista. Jos mahdollista niin yhteys olisi hyvä testata toisella modeemilla. Sivuillamme on ohjeita pätkivän ADSL yhteyden varalle.

Mikäli pätkiminen jatkuu, eikä vikaa löydy omista laitteista, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa