Hei, ongelmia laajakaistayhteyden kanssa ollut jo yli kuukauden, olen ottanut monesti Soneraan yhteyttä, mutta turhaan. Voisiko sieltä joku soittaa pikaisesti minulle, asiakasnumero **********.
Sivu 1 / 1
Hei tanjuska5,
Kertoisitko hieman tarkemmin minkälaisesta ongelmasta on kyse? Pätkiikö yhteys kaapelilla, langattomasti vai molemmilla? Onko myös Viihdepalvelun kanssa ongelmaa vai onko Viihde toiminut kokoajan normaalisti?
Tiesithän että vikailmoituksen voit jättää myös omien sivujen kautta.
Kertoisitko hieman tarkemmin minkälaisesta ongelmasta on kyse? Pätkiikö yhteys kaapelilla, langattomasti vai molemmilla? Onko myös Viihdepalvelun kanssa ongelmaa vai onko Viihde toiminut kokoajan normaalisti?
Tiesithän että vikailmoituksen voit jättää myös omien sivujen kautta.
Eilen koitin toisella modeemilla ja toimi moitteettomasti, pitäisiköhän teidän päivittää tuo nykyinen Thomson modeemi, jos auttaisi?
Hei tanjuska5,
Laitoin Thomsonin ohjelmistopäivityksestä pyyntöä eteenpäin.
Lisäisitkö vielä tuon asiakasnumeron tietoihisi näkymään, niin se löytyy jatkossa sitä kautta. Viestin joukkoon omia asiakastietoja ei kannata kirjoitella.
Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Laitoin Thomsonin ohjelmistopäivityksestä pyyntöä eteenpäin.
Lisäisitkö vielä tuon asiakasnumeron tietoihisi näkymään, niin se löytyy jatkossa sitä kautta. Viestin joukkoon omia asiakastietoja ei kannata kirjoitella.
Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Moi, sieltä tuli tekstiviesti että modeemin päivitys ei onnistunut ja pyydettiin resetoimaan modeemi, näin tein ja vieläkin pätkii. Miten nyt sitten tästä eteenpäin?
Hei tanjuska5,
Modeemiin kokeillaan hetken päästä laittaa päivitystä uudelleen. Toivotaan että se onnistuu nyt resetoinnin jälkeen. Kokeile siis vielä illemmalla yhteyttä uudelleen.
Modeemiin kokeillaan hetken päästä laittaa päivitystä uudelleen. Toivotaan että se onnistuu nyt resetoinnin jälkeen. Kokeile siis vielä illemmalla yhteyttä uudelleen.
Moi taas, pätkiminen jatkuu. Mitäs nyt tehdään?
Hei tanjuska5,
Mikäli yhteyden pätkiminen edelleen jatkuu, niin olethan vikapalveluuumme yhteydessä. Voit halutessasi tehdä vikailmoituksen myös Omien sivujen kautta.
Mikäli yhteyden pätkiminen edelleen jatkuu, niin olethan vikapalveluuumme yhteydessä. Voit halutessasi tehdä vikailmoituksen myös Omien sivujen kautta.
en halua olla robottiin yhteydessä. Onko modeemini vielä Soneran omaisuutta, jos on niin eikö teidän pitäisi toimittaa minulle uusi modeemi kun ette pysty sitä päivittämään? Jos se on jo omani niin siinä tapauksessa mee ostamaan uuden modeemin.
Hei tanjuska5,
Modeemi on Soneran omaisuutta koko sopimuskauden ajan. Modeemin ohjelmisto on päivittynyt noin 21 tuntia sitten. Eli laitteessa on nyt uusin ohjelmisto.
Onko Viihdepalvelussa ollut jonkinlaista pätkimistä myös? Meidän päästämme yhteys ei näytä pätkivän ollenkaan. Yhteys on ollut ohjelmiston päivityksestä asti linjoilla, eli nyt noin 21 tuntia. Modeemille asti yhteys näyttäisi siis toimivan normaalisti nyt.
Ilmoittaako tietokone jotain silloin kun nettiyhteys pätkäisee?
Modeemi on Soneran omaisuutta koko sopimuskauden ajan. Modeemin ohjelmisto on päivittynyt noin 21 tuntia sitten. Eli laitteessa on nyt uusin ohjelmisto.
Onko Viihdepalvelussa ollut jonkinlaista pätkimistä myös? Meidän päästämme yhteys ei näytä pätkivän ollenkaan. Yhteys on ollut ohjelmiston päivityksestä asti linjoilla, eli nyt noin 21 tuntia. Modeemille asti yhteys näyttäisi siis toimivan normaalisti nyt.
Ilmoittaako tietokone jotain silloin kun nettiyhteys pätkäisee?
Ei tietokone ilmoita mitään, pätkiminen kestää noin 1-2 min ja usein päivässä, eli modeemi kunnossako? Viihdepalveluissa jonkun verran katkoja mutta ei paljon. Tätä pätkimistä on tosiaan kestänyt joulukuun alusta sekä langalla että langattomasti.
Hei tanjuska5,
Tapahtuuko modeemin valoissa jotain muutoksia kun yhteydessä esiintyy katkos?
Ilmoittaako tietokone että esim. sivua ei löydy vai miten tämä pätkiminen ilmenee?
Aikaisemmin puhuit että olit toisella modeemilla testannut yhteyttä. Oliko siis niin, että sillä ei yhteys ollut pätkinyt? Jos näin oli, niin vaihdetaan tuo modeemi.
Tapahtuuko modeemin valoissa jotain muutoksia kun yhteydessä esiintyy katkos?
Ilmoittaako tietokone että esim. sivua ei löydy vai miten tämä pätkiminen ilmenee?
Aikaisemmin puhuit että olit toisella modeemilla testannut yhteyttä. Oliko siis niin, että sillä ei yhteys ollut pätkinyt? Jos näin oli, niin vaihdetaan tuo modeemi.
Modeemissa alkaa vilkkuu muutamat valot, joo testasin toisella modeemilla parin tunnin ajan ja toimi pätkimättä, netissä sivu vaan jämähtää paikoilleen ja jos pitempään kestää niin ilmoittaa sivu ei toimi yritä uudestaan. Lasten ipadit myös pätkii eli vika ei meidän koneissa, olisi hyvä vaihtaa modeemi jos pian sen postitatte.
Hei tanjuska5,
Lähetimme sinulle uuden palvelureitittimen. Saat postista viestin kun laite on noudettavissa.
Samalla kun haet uutta laitetta, niin palauta vanha laite asiakaspalautuksena osoitteeseen,
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Lähetimme sinulle uuden palvelureitittimen. Saat postista viestin kun laite on noudettavissa.
Samalla kun haet uutta laitetta, niin palauta vanha laite asiakaspalautuksena osoitteeseen,
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Moi, nyt toimi Sonera hyvin, uusi modeemi tuli parissa päivässä ja nettiyhteys toimii moitteettomasti.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.