Morjens!
Netti on toiminut muuten moitteettomasti, paitsi iltaisin - netti on tahtonut pätkiä tässä pari päivää putkeen noin klo. 20.00 jälkeen. Kyseessä on Huawei E568 kahden vuoden kestoliittymä, asustelen Kuopio/Karttula/Punnonmäki alueella. Nettiin tulee tällöin noin 1-2 minuutin piikkejä, jotka turhauttavat netissä oleskelemista ( viive nousee myös nopeustestin mukaan ). Koska kyseessä on siis kahden vuoden kestoliittymä, olisi hienoa jos ongelmaan löytyisi jonkinlainen ratkaisu.
Netti pätkii klo. 20.00 jälkeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.