En usko että koneessa tai modeemissa on vikaa koska kaverillakin katkes samaan aikaan ja asuu toisella puolella kaupunkia sekä näyttäisi siltä et en ole ainut. Tänäänkin on katkennu 2h aikana ainakin 10 kertaa. Tätä on jatkunut yli vuoden ajan.
Sivu 1 / 1
Liittymän tyyppi ADSL? Kokeile pingata 8.8.8.8 ja http://www.google.com tämän ohjeen mukaisesti http://www5.sonera.fi/ohjeet/Vasteajan_mittaus ja laita tulokset tänne. Kummassa enemmän virheilmoituksia, eli ei vastauksia palvelimelta. Jos http://www.google.com toimii huonommin kuin 8.8.8.8 niin kannattaa kokeille DNS palvelimen vaihtoa https://sites.google.com/site/jasunsivu/dns-nimipalvelimet ohjeen mukaisesti.
Muuten vika on reitityksessä ja itse ei voi oikein tehdä muutoksia. Modeemin uudelleen käynnistys on suositeltavaa myös.
Muuten vika on reitityksessä ja itse ei voi oikein tehdä muutoksia. Modeemin uudelleen käynnistys on suositeltavaa myös.
Hei henelol,
Vieläkö yhteydessä on ongelmaa? Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vieläkö yhteydessä on ongelmaa? Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.