Skip to main content
Vaihdoin tiistaina 5.1.10 Nettiliittymäni 2M nopeampaan 8M. Sen jälkeen netti on pätkinyt pois päältä n. 5min välein. Naapurissa ollut myös saman suuntaisia ongelmia. Kaikki kikka konstit kokeiltu mutta mikään ei auta. Tiistaina tein vikailmoituksen eikä ole sieltäkään hirveästi kuulunut mitään. Alkaa vituttamaan koko touhu vaihtaisin operaattoria, mutta kun tänne korpeen ei muilta operaattoreilta saa liittymää. tätä kirjoittaessani netti pätkäisi kaksi kertaa. Ihmetyttää vaan kun tarjotaan edullisesti nopeampaa liittymää vedoten että edellinen 2M liittymäni saattaa pätkiä, mitä se ei tehnyt ja mitä tämä uusi liittymä tekee.
Täällä päässä täysin sama ongelma! Ongelma alkoi kun vaihdoimme 1m yhteyden 8 megaseen. Olen tosin tehnyt vikailmoituksen, siihen on vastattu ja ongelman ilmoitettiin korjautununeen, mutta ehei: ongelma jatkuu edelleen.

Alkaa pikkuhiljaa kismittämään, tämä talous on kärsinyt kyseisestä ongelmasta jo yli kuukauden. Eikö Soneralla liity osaaminen vai halu korjata syrjäseutujen ongelmia?
Rovaniemellä sama ongelma, netti pätkäsee poikki aina kun siltä tuntuu ja joskus ei toimi koko päivänä enää. Nettiyhteys on sama 8meganen. Vikailmoituskin on kertaalleen tehty ja vastaus oli: kaiken pitäisi toimia.
Jos vikailmoitus on kuitattu valmiiksi mutta vika jatkuu, ei näissä tapauksissa auta muu kuin tehdä uusi vikailmoitus. Tämä lähinnä sen takia, että ilman vikailmoitusta vikaa ei lähdetä tutkimaan verkon puolelta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa