Netti pätkii n5 min välein
Vaihdoin tiistaina 5.1.10 Nettiliittymäni 2M nopeampaan 8M. Sen jälkeen netti on pätkinyt pois päältä n. 5min välein. Naapurissa ollut myös saman suuntaisia ongelmia. Kaikki kikka konstit kokeiltu mutta mikään ei auta. Tiistaina tein vikailmoituksen eikä ole sieltäkään hirveästi kuulunut mitään. Alkaa vituttamaan koko touhu vaihtaisin operaattoria, mutta kun tänne korpeen ei muilta operaattoreilta saa liittymää. tätä kirjoittaessani netti pätkäisi kaksi kertaa. Ihmetyttää vaan kun tarjotaan edullisesti nopeampaa liittymää vedoten että edellinen 2M liittymäni saattaa pätkiä, mitä se ei tehnyt ja mitä tämä uusi liittymä tekee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.