On tullut semmoinen ongelma, että kun nostimme nopeutta 8 megaan alkoi netti pätkiä vähän väliä. Ei pysty tekemään mitään iltaisin, kun pätkintä on pahimmillaan pätkii joka 5-10 minuutti, siitä alkaa olla suuri ongelma mikä on ratkaisu? Ostimme uuden 80 euron modeemin, mutta ei auttanut. Onko soneralla vikaa vai mikä on? Koska kaikki on uutta täysin sopivaa, mutta pätkii silti. Yksi vaihto ehto on nopeuden pudottaminen?
Sivu 1 / 1
Ohjeen liittyen Sonera Laajakaista ADSL liittymän pätkimiseen löydät artikkelista
ADSL-yhteys pätkii.
Mikäli ongelma ei ohjeen mukaisilla toimenpiteillä ratkea, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun, jolloin liittymäsi tila voidaan tarkistaa. Sonera Vikapalvelun puh. 0206 90101 (mpm/pvm). Avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30
Voit vaihtoehtoisesti myös lähettää Soneran Omilta Sivuilta asiasta vikailmoituksen Soneran Vikapalveluun.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
ADSL-yhteys pätkii.
Mikäli ongelma ei ohjeen mukaisilla toimenpiteillä ratkea, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun, jolloin liittymäsi tila voidaan tarkistaa. Sonera Vikapalvelun puh. 0206 90101 (mpm/pvm). Avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30
Voit vaihtoehtoisesti myös lähettää Soneran Omilta Sivuilta asiasta vikailmoituksen Soneran Vikapalveluun.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.