Skip to main content
Osaakos joku kertoa, mistä voisi johtua viime perjantaista asti vaivannut nettiyhteyden katkeilu?

Samana päivänä jouduin poikkeuksellisesti kirjautumaan uudelleen vierailemilleni sivustoille, jota normaalisti en joudu tekemään.

Tätä ennen vastaavanlaista ongelmaa ei ole ollut, enkä koneellekaan ole tehnyt mitään sellaista, jonka voisin nähdä vaikuttaneen asiaan.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella ehkä tarkistaa laajakaistayhteytesi tilan, riippuen mikä liittymätyyppi on kyseessä. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Lisätty.

Pätkiminen jatkuu edelleen, tänään katkeileminen alkoi 15.23 ja siitä eteenpäin sama on todennäköisesti jatkunut koko illan. Palomuurista homma ei ainakaan ole kiinni, enkä kykene millään yhdistämään vikaa mihinkään millä olisin itse tämän aiheuttanut.

Tätä tekstiä kirjoittaessa yhteys katkesi kolmesti, rasittavaa.

edit. taisihan se sittenkin olla täältä päästä kiinni. Sygaten palomuuri meni mitä ilmeisimmin sekaisin Avastin virustorjuntaohjelmiston päivityksestä. Tällä hetkellä netti tuntuisi toimivan moitteetta Comodolla.

Vastaa