Skip to main content

Netti pätkinyt jo pari kuukautta

  • December 11, 2014
  • 10 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen vaihtanut boksin jo kertaalleen, nyt käytössä Telewell TW-EA510. Pistorasialta boksille tulevan johdon olen lyhentänyt alle kaksimetriseksi.
Yhteys saattaa toimia jopa pari tuntia mutta sitten alkaa pätkiminen, katkos kestää minuutin tai kaksi.
Boksi on ajettu alas jo moneen kertaan, apua ei siitä ole tullut.

10 kommenttia

  • December 7, 2012
Hei KJ30,

Ikävä kuulla että yhteydessä on ongelmaa.

Onko käytössä muita puhelinverkkoon kytkettyjä laittaita, lankapuhelinta, faxia tai muuta vastaavaa? Pätkiikö yhteys siis samalla tavalla molemmilla modeemeilla?

Kun yhteys katkeaa, niin palautuuko yhteys itsellään vai täytyykö sinun käynnistää modeemi uudelleen.

Tein liittymääsi hieman säätöjä ja nyt arvojen puolesta yhteyden pitäisi olla parempi. Testaathan poistuiko ongelma?

Jos vika kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • December 12, 2012
Tein vikailmoituksen mutta kukaan ei ole ollut yhteydessä. Onkohan asialle tehty jotain?

  • December 13, 2012
Hei KJ30,

Vikailmoituksesi näyttää tällä hetkellä olevan käsittelyssä. Vikaa siis selvitellään parhaillaan.

  • December 18, 2012
Huumorintaju alkaa hiljalleen loppua, tuo pätkiminen eikun pahenee vaan. 14.12 tuli tekstiviesti että vikailmoitus on siirretty asentajalle. Mahtavatko olla kesälomalla?

  • December 20, 2012
Hei KJ30

Tarkastin vikailmoituksen tilanteen ja asentaja oli tulossa huomenna tutkimaan vikaa. Pahoittelut, että viankorjauksessa on kestänyt näinkin pitkään. Toivottavasti vika saadaan paikannettua ja korjattua huomenna!

  • December 20, 2012
Asentajan kanssa oltiin puhelinyhteydessä ja pieniä muutoksia teki tuohon linjaan. (Joku liitoskohta oli hapettunut) Ongelma ei poistunut, pätkiminen tuntuu pahentuvan vaan entisestään, viimeisten viiden minuutin aikana katkaissut yhteyden jo kaksi kertaa. Teenkö taas uuden vikailmoituksen vai meneekö vielä tuolla tekemälläni ilmoituksella?

  • December 21, 2012
Hei KJ30

Ei tarvitse tehdä uutta vikailmoitusta. Korjaukset jatkuvat edelleen. Asentaja jatkaa asian tutkimista.

  • December 23, 2012
Hyvä jos menee samalla ilmoituksella. Aika raivostuttava tuo pätkiminen.

Vika edelleen päällä.

Miten mahtaakaan mennä tuo vikailmoitus, kännykkään on tullut 21.12 klo 14.28 viesti että asentaja on korjannut liittymävian. Viestissä kehoitetaan ottamaan yhteyttä vikapalveluun mikäli ongelma jatkuu,eli?

  • December 28, 2012
Hei KJ30,

Arttu-:n kirjoittaman viestin jälkeen asentaja oli soittanut liittymästäsi meillepäin ja vikailmoitus oli käsitelty loppuun asti. Asia ei tällä kuitenkaan näytä korjaantuneen. Teimme pienen säädön liittymääsi juuri äsken ja nyt katsellaan onko sillä korjaavaa vaikutusta. Jos pätkiminen edelleen jatkuu, niin kirjaan asiasta uuden vikailmoituksen. Älä sammuta tai buuttaa nyt itse modeemiasi vaan anna sen olla koko ajan päällä.

  • December 28, 2012
Hei KJ30,

ei näytä korjaantuneen tuo pätkimisvika eli tehdään tästä nyt uusi vikailmoitus. Käytän edellisen vikailmoituksen tietoja. Saat viankorjauksen etenemisestä lisätietoja tekstiviestillä.