Olen tässä ihmetellyt ku netti meni viime perjantaina poikki maksamattoman laskun takia olen maksanut kaikki laskuni. Yritän soittaa asiakaspalveluun mutta sielä on kaameat jonot mistä tiedän millon nettini oikein aukeaa? Kun avaan selaimen tulee sonera exrta ja siinä sanotaan 2-3 päivää nytten on menny jo viisi arkipäivää eikä netti toimi
Sivu 1 / 1
Jos olet jo maksanut liittymäsi erääntyneet laskut noin viisi arkipäivää sitten, mutta liittymäsi ei ole vielä avautunut automaattisesti, sinun kannattaa olla asian selvittämiseksi yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm).
Toinen vaihtoehto on lähettää viesti asiasta asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeen kautta jolloin asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä asiasta. Suosittelen kuitenkin soittoa, joka on nopeampi keino asian selvittämiseen.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Toinen vaihtoehto on lähettää viesti asiasta asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeen kautta jolloin asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä asiasta. Suosittelen kuitenkin soittoa, joka on nopeampi keino asian selvittämiseen.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.