Skip to main content

Netti poikki


Yo!
Netti on ollut koko päivän poikki.
ADSL-boxissa palaa vain Power- ja WLAN -valot (kyseessä on Elisan ADSL-boxi, mutta koska se netti ei toiminut moneen viikkoon niin vaihdettiin nyt tähän Soneraan ja nyt alkaa pahasti tuntuu deja vuulta).
Olen yrittänyt boxin uudelleen käynnistämistä mutta ei se mitään auttanut.

T. Riki87

4 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2010
Vikatilanteen sattuessa on liittymästä ehdottomasti tehtävä vikailmoitus joko soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm) ma-pe: 8-20 ja la: 9-16:30. Numerossa on myös automaattinen palvelu johon vikailmoituksen voi jättää mihin aikaan tahansa.

  • 0 kommenttia
  • 15. joulukuuta 2010
Yo!
Lähetin vikailmoituksen asiakaspalveluun mutta huomasin nyt että laitoin vahingossa väärän sähköposti osoitteen. Haittaako tämä mitään?
En omista kyseistä osoitetta, joten jos sinne lähetetään mitään infoa niin...

yst.terv. Riki87

  • 0 kommenttia
  • 17. joulukuuta 2010
Yo!
Netti on ollut nyt 5 päivää poikki.
Laitoin vikailmoituksen tiistaina yöllä, joten on kulunut yli 2 päivää (vikailmoituksessa luki että samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä olisi asia korjattu).
Joten mitä pitäis nyt tehdä?

T. Riki87

  • 0 kommenttia
  • 20. joulukuuta 2010
Asiakastietojemme mukaan vikailmoituksesi on kirjattu ylös ja vika on tutkinnassa. Vika pyritään korjaamaan niin pian kuin mahdollista.

Vastaa