Skip to main content
Meiltä on joskus aamun tai viime yön aikana katkennut nettiyhteys kokonaan. Olen ottanut modeemista (Thomson TG789vn versio 10.5.1.Q) kertaalleen virrat kokonaan pois ja käynnistänyt sen kaksi kertaa uudestaan ohjelmallisesti. Lisäksi olen kaksi kertaa ottanut puhelintöpselin pois seinästä (kyseessä on siis ADSL-liittymä) ja laittanut sen takaisin. Mikään ei tunnu auttavan. Thomsonin hallintakäyttöliittymässäkin on isolla ylhäällä viesti "Your DSL connection is down." Mitähän tälle voisi tehdä?

Täydennän vielä sen verran, että talossamme viereisessä rapussa tehdään parhaillaan putkiremonttia. Ei ehkä ole todennäköistä, mutta tuli vain mieleeni, että olisiko siellä joku nyt kellarissa osunut johonkin väärään piuhaan? Asiakaspalvelu varmaankin näkee osoitteen tiedoistani ja voi samalla tarkistaa, mikä talon muiden käyttäjien tilanne noin niin kuin yleisesti tällä hetkellä on.
Moi ZeroOne!

Näyttäisi olleen yleisempi ongelma alueella aamulla johtuen putkirempasta, pitäisi olla nyt kunnossa. Onko palvelu palautunut?
Joo kiitos, nyt ongelma näkyy korjaantuneen itsestään joskus viimeksi kuluneen parin kolmen tunnin aikana.

Vastaa