Laajakaista 8/1 lopetti toimintansa 29.1 ja vika saatiin korjattua 4.2. Tätä ennen laajakaista toimi vain teholla 4/512 ajalla 22.1 - 29.1. Huomioidaanko tätä seuraavassa laskussa mitenkään?
email:
espanjaan@hotmail.com
Sivu 1 / 1
Vikatilanteita ei automaattisesti huomioida liittymän laskuilla.
Vikatilanteesta voi olla mahdollista saada hyvitystä, jos ongelmasta on tehty vikailmoitus vikapalveluumme, kyseinen ongelma on havaittu olleen Soneran verkon puolella ja ongelman korjaus on viivästynyt. Hyvitysasia on mahdollista selvittää asiakaspalvelumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vikatilanteesta voi olla mahdollista saada hyvitystä, jos ongelmasta on tehty vikailmoitus vikapalveluumme, kyseinen ongelma on havaittu olleen Soneran verkon puolella ja ongelman korjaus on viivästynyt. Hyvitysasia on mahdollista selvittää asiakaspalvelumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.