Mitenhän nyt saisi soneran ymmärtämään, että maksetusta palvelusta pitäisi saada tuote käyttöönsä kokonaisuudessa. JOS näin ei kuitenkaan ole, niin voisi kuvitella siitä ilmoitettavan, joko henk. koht. käyttäjälle tai sitten vikailmoituksena kaikille. Kuitenkin näyttää palsta olevan aika täynnä tätä samaa ongelmaa loppuvuodesta tähän päivään asti.
Itselläni tämä laite (Zyxel Prestige P870HN-51b VDSL2) ei enää edes boottausten/resetoinnin ynnä muiden sadetanssien jälkeen saa yhteyttä internetiin. Tuo ongelma tuntuu olevan lähes poikkeuksetta yöllä ja aamuyöllä. Kuitenkin n. klo 9:00 aikoihin toimii taas moitteetta päivän verran. Ja kyllä, tarvitsen internettiäni aamuyöllä.
Onko tämä nyt tiedostettu ongelma ja onko se hoidossa, vai onko tosiaan niin, että kyseessä on vain yksittäistapauksia?
netti poikki, taas...
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.