Skip to main content
Elikkä tossa noin 11.30 aikaan soneran netti ainakin täällä turussa meni poikki. haluan tietää mistä tämä johtuu toinen kerta jo viikon sisäkkä eikö ole tiedotettu mistää huolta töistä. Jos tämä tätä menoa jatkuu niin liitymän vaihto on hyvin lähellä.
Laajakaistaliittymäsi verkkoalueella ei ollut kyseisenä ajankohtana tiedossamme olevaa verkovikaa, joten on käytännössä mahdotonta jälkikäteen tietää miksi internet- tai ADSL-yhteys ei liittymässäsi toiminut tuolloin.

Jos jatkossa yhteys on kokonaan poikki ja epäilet vian olevan verkossa, tee vikailmoitus numeroon 0206 90101. Numeroon ei tarvitse jonottaa, koska siihen vastaa vianrajausautomaatti. Loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee Vikapalvelun hoidettavaksi.

Vastaa