Skip to main content

netti poikki turussa

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Olisko jollain muullakin? Vai olenko yksin eristettynä ulkomaailmasta? :)

(vikailmoitus on tehty)

6 kommenttia

  • November 6, 2011
Palautuikin jo. Ehkä tuurilla, ehkä jotain tehtiin :)

  • November 6, 2011
Ennenaikainen ilo. Paras ilo. Poikki taas.

Korjaustekstiviestejä alkanut saapumaan. Ei niihin tietenkään pysty vastaamaan :)

editeringen: 17:17 taas toimii.
Eli toimii pätkien.

Testattu kahdella modeemilla, kahdella puhelinjohdolla (ei jatkojohtoja), kolmella tietokoneella, parilla puhelimella. Ethernet piuhoja en ala vaihtelemaan, koska Thomson kertoo adsl:n olevan poikki. Ei siinä internet valo palakaan. Paitsi nyt taas.

  • November 8, 2011
Netti toimii taas jotenkin, mutta kättelee enää 12mb nopeudella..

Luultavasti tästä johtuen koti-tv hidastelee ja ainakin eilen illalla tallennusten luettelo näytti tyhjältä.

Asentaja saapumassa lähiaikoina.

  • November 9, 2011
Vikailmoitus on vielä tällä hetkellä auki. Viimeisin tieto on, että työ on siirtynyt asentajan käsittelyyn.

  • November 13, 2011
Jep, huomenna maanantaina on asentajan sovittu saapuvan.

Tänään Thomson näyttää nopeudeksi: 1.023 / 15.179

Netti toimii ihan kelvollisesti.

Koti-tv: kuva ei pätki, tallennuslista on tyhjä, uusia tallennuksia ei voi tehdä ohjelmoida.
Vianmääritys pysähtyy kohtaan 3. Virhe internetyhteydessä.

  • November 14, 2011
Boottasin vielä pari kertaa Motorolan eilen ja talllennukset ilmestyivät näkyviin.
Asentaja kävi mittailemassa. Ei mitään vikaa löytynyt.

Jakamolle saapuu nettiä 17mb verran. Thompson näyttää 15/1, ihan ok.
Koti-tv ainakin näyttää taas tallennukset.

Ehkä tämän kanssa on tällä kertaa säädetty riittävästi.