Terve.
Minulla on ollut soneran laajakaista jo yli vuoden (24/1Mbit, nopeampaa ei saanut) ja se toimi todella
hyvin. Soneran nopeustestillä tuli latausnopeudeksi n. 16Mbit mikä riittää mulle.
Hommasin tuon kotiTV:n noin kuukaus sitten ja sen jälkeen on alkanut vähän väliä netti tökkiä.
Välillä tökkii/katkeaa kotiTV:n lähetys, välillä nettiselailu. Välillä katkeaa yhteys molemmista kokonaan. Olen tuossa lukenut keskusteluja et on unicast ja multicast niin kumpikohan minulla mahtaa olla?
Ja jos on unicast niin onko tulossa päivitystä multicastiin?
Modeemina on Zyxel P-660HW-D1 ja tämä sama modeemi on ollut käytössä siitä lähtien kun tilasin
soneran laajakaistan. Onko tarvetta vaihtaa modeemia uudempaan tuon kotiTV:n takia?
Ja sitten toinen kysymys. Otin tuon discovery paketin niin mitä kautta noihin discoveryn kanaviin tulee tekstitykset? Discovery Science kiinnostaa ja sieltä tulee hyviä ohjelmia mut harmittaa ku aika harvassa on tekstityksiä. Tähän jos saisi parannusta niin olis hieno homma.
Netti takkuilee kotiTV:n oston jälkeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.