Skip to main content
Ihmettelen teidän edustajienne toimintaa.
Hankin läppärin ja tikun kaikilla herkuilla , mutta se aiheutti vain enisin 198 euron kuukausilasku,kysyin asiasta ja kaveri pyysi tuomaan laskun mukanani (sotullahan asia olisi selvinnyt).Otin uudestaan laskun kanssa asian esille Nummelan Citymarketissa ja kaveri sanoi :ei hätää tässä on uusi tikku (Liittymä) lasku putosi 98 euroon seuraavassa kuussa (mainos : alle 10 euroa rajaton liik.laajak.). Menin uudestaan samaan paikkaa ja sama homma : uusi tikku ( liittymä)
Nyt nimissäni on: 040xxxxxx /29.9.2012 saakka E1762 : 040xxxxxx /29.9.2012 saakka : 040xxxxx /E1762 + euro sunnuntai : 040xxxxxxx 3.9.2012 / E 173 ja käyttämäni kännyn liitttymä 040xxxxxx
Sopimukseen kuuluu Sonera Perhe.
Tarvitsen vain liittymät jotka toimivat : kännyyn + koiratutkaan G400 Tracker ja läppäriin tikku joka toimii.
Kaikki saamani sim-kortit eivät toimi , tikkuja laatikossa !
Käytän lisäantenia (50 km Helsingistä 2G alue )

Selvittäkää sotku ! Haluan purkaa provisiohaluisten edustajienne minulle aiheuttamien turhien (kaikkia kortteja ei ole kytketty teillä) kulut ! Kenttänne on täällä kelvoton ja markkinointinne ei ole lainmukaista ! Esko K.
Pahoittelen, etteivät asiat ole hoituneet kuntoon kerralla. Emme pysty tämän palstan kautta tekemään muutoksia liittymiin tai sopimuksiin, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla, jättämällä yhteydenottopyynnön Omilta Sivuilta tai tekemällä ajanvarauksen.

Vastaa