Skip to main content

Netti tökkii

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi.
Minkähän takia puhelimen netti on mennyt tosi hitaaksi vaikka on hyvät kuuluvuudet ja soneralta sanottiin ettei yhteisnetin loppuminen vaikuta mihinkään. Eli meillä oli ennen yhteisnetti ja nyt kaikille liittymät erikseen, mutta silti tuli vielä viesti että netti on käytetty loppuun. En viitsi enää soittaa asiakaspalveluun kun joutuu aina jonottamaan n. 15 min ja sieltä sanotaan että kaikki on kunnossa.

3 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • June 26, 2014
Onko sinulla puhelimessasi netin käyttökatto ylittynyt?

  • June 26, 2014
ei ole mitään kattoa netissä. 3 kuukautta oli rajaton yhteisnetti käytössä mutta nyt vaihtanut suurenmoiseen. silti tuli viesti että yhteisnetti on käytetty, vaikka sitä ei enään meillä ole ollut yli kuukauteen..

  • July 1, 2014
Hei tomster13!

Kiitos viestistäsi. Jotta liittymäsi tilanne voidaan tutkia, voisitko lisätä asiakasnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Asiakasnumerosi (10 numera) löydät liittymäsi laskuista. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumero => Lähetä.