Moi.
Minkähän takia puhelimen netti on mennyt tosi hitaaksi vaikka on hyvät kuuluvuudet ja soneralta sanottiin ettei yhteisnetin loppuminen vaikuta mihinkään. Eli meillä oli ennen yhteisnetti ja nyt kaikille liittymät erikseen, mutta silti tuli vielä viesti että netti on käytetty loppuun. En viitsi enää soittaa asiakaspalveluun kun joutuu aina jonottamaan n. 15 min ja sieltä sanotaan että kaikki on kunnossa.
Sivu 1 / 1
Onko sinulla puhelimessasi netin käyttökatto ylittynyt?
ei ole mitään kattoa netissä. 3 kuukautta oli rajaton yhteisnetti käytössä mutta nyt vaihtanut suurenmoiseen. silti tuli viesti että yhteisnetti on käytetty, vaikka sitä ei enään meillä ole ollut yli kuukauteen..
Hei tomster13!
Kiitos viestistäsi. Jotta liittymäsi tilanne voidaan tutkia, voisitko lisätä asiakasnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Asiakasnumerosi (10 numera) löydät liittymäsi laskuista. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumero => Lähetä.
Kiitos viestistäsi. Jotta liittymäsi tilanne voidaan tutkia, voisitko lisätä asiakasnumerosi tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Asiakasnumerosi (10 numera) löydät liittymäsi laskuista. Asiakasnumerosi ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumero => Lähetä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.