Tässä on nyt kaksi kuukautta katseltu kun netti tökki pitkin iltaa. Töiden tekemisestä ei tule mitään, saati sitten että yrittäisi nähdä jotain sarjaa tai elokuvaa Netflixistä... Tätä kirjoittaessani on yhteys katkennut yli kymmenen kertaa tämän illan aikana.
Vikailmoituksia on tehty, laitteita on juoksutettu pitkin kaupunkia testautettavana ja asentajat ovat juosseet kotonani. Lopulta tulee ilmoitus siitä että vika on korjattu. Mitään eroa ei kyllä huomaa.
On se hyvä että Soneralla toimii edes laskutus. Ne kyllä tipahtelevat ajallaan sähköpostiin. Mukava maksella 35€:n laajakaistalaskuja verkkopankin kautta samalla kun yhteys katkeaa kesken maksun ja joudut aloittamaan kymmenen minuutin päästä alusta.
Alkaa pikkuhiljaa mietityttämään että mistä minä tässä nyt oikein maksan?
Sivu 1 / 1
Hei ViVa!
Kiitos viestistäsi. Ilmeisesti kyseessä on Sonera Kodin Netti -liittymä (kaapeli), jonka toiminnassa on häiriöitä. Oletkin jo ollut yhteydessä vikapalveluumme ja toivottavasti asia on saatu kuntoon.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Kiitos viestistäsi. Ilmeisesti kyseessä on Sonera Kodin Netti -liittymä (kaapeli), jonka toiminnassa on häiriöitä. Oletkin jo ollut yhteydessä vikapalveluumme ja toivottavasti asia on saatu kuntoon.
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.