Skip to main content
Hei! Nostimme laajakaistan nopeutta 2 megaisesta 24 megaiseen yhteyteen, jonka jälkeen netissä on ollut ongelmia. Netti toimii edelleen välillä vain 2-3 megan nopeudella ja katkeaa pahimmillaan jopa 5 kertaa tunnissa. Tästä on luonnollisesti haittaa jopa normaalille netissä selaamiselle. Mitä asian suhteen pitäisi tehdä?
Oletkin ehtinyt jo soitella vikapalveluumme. Liittymästä on tehty vikailmoitus, mutta sinua on myös kehotettu testaamaan yhteyttä toisella modeemilla. Kun olet saanut testattua toista modeemia liittymässä, voit joko perua vikailmoituksen tai jättää siihen lisätietoja soittamalla vianrajausautomaattiin numerossa 0206 90101.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
kyllä on testattu tuo jo toisella modeemilla ja yhtälailla se katkeili kuin tämä omakin. sen lisäksi vielä eilen myöhään illalla netti katkesi useaksi tunniksi. ja ei asiakaspalveluunkaan saada yhteyttä. on se nyt kumma, että on näin hidasta toimintaa. Aamulla vasta alkoi netti toimia.
Meillä on ollut Sonera liittymä noin kuukauden ja sama netti pätkii ongelma tuon tuostakin ja linjan pitäisi olla riittävä. Olen kokeillut saunalahden nettitikkua ja ei ole mitään ongelmaa. Asiantuntija pyytää muuttamaan taajuutta, mutta onko se meidän tehtävä kun maksetaa yli 30 euroa kuukaudessa. Automaattipuhelunkaan ei oikein viitsi soittaa kun ensimmäinen kommentti on jos vika on sinun niin makus on 90 euroa.
CurZeD: Jos liittymää on testattu toisella modeemilla, kannattaa se ja testatessa tehdyt havainnot ilmoittaa Vikapalveluun. Avoinna olevassa liittymän vikailmoituksessa ei ole mainintaa toisella modeemilla testauksesta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa