Skip to main content

netti toimii mutta ei tule kuvaa eikä ohjelma opasta?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Siis vikana tällä ketaa on se että motorola boksissa toimii netti mutta ei tule tv kuvaa eikä ohjelma opasta?? esim katsomo videoita voi katsella ? mutta suoraa tv lähestystä ei tule??

1 kommentti

  • January 23, 2012
Hei Skuuppa!
Onko tv-kanavien kanssa edelleen ongelmia? Kotikonstein asiaa kannattaa yrittää ratkaistaresetoimalla digiboksi. Mikäli tästä ei ole apua, teethän asiasta vikailmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme, jotta vika saadaan korjatuksi mahdollisimman pian.